28.08.2011 23:15

Jsem tu!

Potřebuješ mne? Jsem tu…!

Ty mne nevidíš, ale já jsem světlo tvých očí.

Ty mne neslyšíš a přece mluvím tvým hlasem.

Ty mne nepociťuješ, i když jsem síla tvých paží.

Tvořím, i když nechápeš smysl mých cest.

Tvořím, i když nerozumíš mému dílu.

Nejsem neznámá vidina, nejsem tajemství.

Když se do klidu pohroužíš,

v hlubinách svého nitra mne poznáš svou vírou a intuicí.

Jsem tu, slyším tě, na tvé dotazy odpovídám.

Když mě potřebuješ, jsem tu.

I když se ke mně neznáš, jsem tu.

I když máš pocit naprosté osamělosti, jsem tu.

I když bolestmi trpíš, jsem tu.

Jsem tu, když se modlíš, i když jsi potichu,

jsem v tobě a ty ve mně.

Pouze tvá mysl mě od tebe odlučuje

a jen ve své mysli mě poznáváš

a mou přítomnost prožíváš.

 Ulev svému srdci, zbav se všeho strachu.

I když sejdeš se správné cesty, jsem tu.

Sám od sebe nic nezmůžeš, ale se mnou dokážeš vše.

Jsem všude a jsem ve všem.

I když v něčem dobro nepoznáváš, dobro je tu, neboť já jsem tu.

Jsem tu, protože tu mám být, neboť JSEM.

Pouze ve mně má svět smysl, pouze mnou se vše v tvary obléká.

Pouze mnou celý svět ve svém vývoji pokračuje.

Jsem zákon. O něj se opírá běh hvězd i růst buněk.

Jsem zákon tvého života.

Jsem láska, která zákon naplňuje.

Jsem mír. Jsem opora tvé lásky.

Jsem tvá jistota, tvůj klid.

Ty a já jsme jedno. JSEM.

I když mě budeš hledat marně, věř, že nejsi beze mne.

I když tvá víra ve mne, je nejistá,

má víra v tebe je neochvějná,

protože tě znám,

protože tě mám rád!

Milovaný, jsem tu!

—————

Zpět


Kontakt

Farní sbor ČCE - Proseč

Českobratrská 120
539 44 Proseč u Skutče

Mail: prosec@evangnet.cz
poloha: 49°48'13"N, 16°6'44"E
č. ú. 114 321 9389/0800


farář (admin.): 607 980 711
kurátorka: 737 509 897



TENTO TÝDEN

5.11.  Rodinná neděle 9.00, přiběhy krále Davida
7.11. - Setkání staršovstva
 

 Aktuální NEDĚLKA